No he estudiat publicitat, però m’imagino que trobar una fórmula per fer que el teu producte sigui únic i es distingeixi dels altres és un encert. Tenim com a exemple suat Coca-cola: només la forma de l’ampolla ja marca la diferència amb els altres refrescos. També els anuncis d’Audi, tan elegants; els d’Aquàrius, tan vitals; els de Ferrero Rocher, tan casposos; els de la primavera al Corte Inglés tan…Corte Inglés! Els comences a veure i ja saps què anuncien. Bravo!
I ara l’anunci dels anuncis, l’anunci daurat ple de bombolles, l’única cosa que distingia el més aviat senzill Freixenet de la resta de caves, ha canviat aquest any per diluir-se entre els milers d’altres anuncis televisius. Si mires l’anunci i no saps de què és, si podria ser de qualsevol cosa, no és que has fet un mal anunci? El que abans es devia estudiar com un bon exercici de publicitat ara es posarà com a exemple de pèrdua d’identitat.
uuuuhhh si l’anunci no es bo, aquest any em passo a Codorniu doncs XD
Molt ben fet, o a Raventós i Blanc, que encara és millor 😀
Ostres, el que fa la crisi… és la opció barata, però el departament de màrqueting s’ho podria haver currat més. Com bé dius quan es troba la fórmula màgica no s’ha d’oblidar… podrien haver fet que la gent es disfresses de burbujita… potser era més resultón…
Sí senyor, és la opció barata…però deunidó el que es van gastar en aquest, eh! 3000 euros per a uns quants, la beca de 20000 euros al guanyador i la participació de Bigas Luna fent de jurat….!
Molt d’acord, per a l’any que ve concurs de disfresses de bombolletes, seria molt guai!
Tot es perd, i la crisi ha fet molt de mal…
Sí! 😦 Hem d’aprendre a ser creatius sense gastar-nos tants cuartos…!
Estimats subscriptors:
Si rebeu al correu 30.000 Reflexionem-his aquests dies, no us espanteu. Per mi podeu donar-vos de baixa i ja us avisaré quan hagi acabat l’operació estètica que estic duent a terme. Es tracta de tallar, copiar i enganxar l’origen del Reflexionem-hi, que és en un Fotolog perquè acabi a WordPress. Quan hagi acabat tancaré el Fotolog i tot quedarà aquí ben desat i endreçat, però encara em queden 101 posts per importar. No sé per què ho estic fent, em fa il·lusió però són un ramat d’hores…! Estic ben sonada.
Disculpin les molèsties,
Reflexionem-hi
Ei, que t’oblides el d’Estrella Damm de l’estiu i les seves cançonetes.
Doncs quina llàstima això de Freixenet. La veritat és que encara no l’he vist.
Potser l’has vist i no has identificat que era el de Freixenet…!
Altres anys aquest anunci era un Clàssic, i tens raó al dir que alguna cosa ha perdut perquè fa la sensació que aquest any no l’han encetada.
Imagino que han volgut fugir de l’etiqueta clàssica que els envoltava però potser no han sabut trobar una bona continuació.
amb l’excusa que reactivis el bloc t’he endinyat feina en el cas típic 1430, t’ho perdràs?