Ploreu, fans d’Star Wars

No n’hi ha prou amb la notícia que faran tres pel·lícules més amb alguna història que es trauran de la màniga i que suposadament ens ha d’alegrar als fans, sinó que a sobre el museu de cera ens ha fet aquestes rèpliques perquè ens fem fotos al costat dels nostres personatges preferits! Però qualsevol semblança amb la realitat és pura coincidència: el Luke sembla una dona, la Leia té cara de militar de les SS, el Han un reverend calb d’una pel·lícula de Jane Austen i el Chewbacca l’home de cromanyó. La nau no és ben bé de l’estètica que toca, però el més insultant de tot és que E.T. aparegui per allà! Què passa, Maria, que no era extraterrestre??? Ben bé podia ser d’una Galàxia molt, molt  llunyana…

16 comentaris

Filed under Uncategorized

16 responses to “Ploreu, fans d’Star Wars

  1. i a sobre amb un test de flors?! WTF!

  2. Núria

    Potser s’han confós amb el Yoda…. :p

  3. No sóc súper fan d’Star Wars, però la imatge m’ha descol.locat d’allò més!

  4. Agggg, nooooo! Quina falta de rigor: l’ET feia ressuscitar un test amb dàlies, no amb narcissos.

  5. Em sento molt proper a ET, tots dos venim d’un altra planeta i a més som floristes…
    Respecte a Star Wars tinc la mateixa sensació que quan sento que Jimmy Hendrix ha tret un nou disc, això és necrofília.

  6. Ei, que a sobre la ‘Lucasfilms’ l’ha comprat la Disney, així que no m’estranyaria que la propera pel·lícula la protagonitzés en Mickey Mouse

  7. Quin horror!!! Quina heretgia!!!

  8. No hi ha res com els originals.

    He visitats algun museus de cera i no n’hi ha cap que m’hagi fet massa gràcia. No li veig massa la gràcia a aquesta tendència a fer figures de cera quan avui en dia hi ha d’altres sistemes per reproduir com era o es una persona.

    • Tens tota la raó. Jo mai he estat en un museu de cera (que jo recordi) però pel que he vist per la tele i a les fotos d’internet és bastant cutre!! Podríem fer algun sistema hologràfic amb moviment i tot, seria més creïble i molt més guaaaai!!

Deixa un comentari