És quan dormo que hi veig clar

És quan dormo que hi veig clar - No sé si va ser Foix, Morfeu o el meu subconscient, però va ser al llit que vaig decidir quin seria [b]el meu últim text al Fotolog[/b]. Vaig triar mentalment la foto que hi aniria bé, no tant pel monument que sempre he somiat visitar, sinó pel seu ús. Un mausoleu com a última fotografia perquè el Fotolg s'ha convertit en un cementiri i jo havia de contribuir-hi amb la tomba més bonica que s'ha construït mai. Fa temps que penso que ningú no el segueix, i de vegades m'importa una merda, però a dies penso que em faria il·lusió tenir algun comentari de tant en tant. És per això que el Reflexionem-hi no mor. No renunciaré a escriure a la xarxa. Aquí deixo un format, aquest bonic verd de fons que tant m'agrada i que no es troba enlloc més, la facilitat de saber qui ha renovat, la propaganda que s'obre sola cada cop. M'emporto recomanacions de pel·lícules, crítiques a la societat, comentaris de notícies, vivències i paranoies en general cap a un bloc on tothom hi pugui escriure. Així que, estimats lectors meus durant gairebé dos anys, si teniu ganes de llegir més meu, a partir d'ara busqueu-me a: http://reflexionem--hi.blogspot.com/ i escriviu qualsevol tonteria que se us acudeixi, totes seran benvingudes, animeu aquesta pobra escriptora* a seguir escrivint! GRÀCIES! I fotologuers del món, seguiré aquí fins que em treguin, així que ja us aniré fent comentaris...! ---------- *persona que escriu - Fotolog

No sé si va ser Foix, Morfeu o el meu subconscient, però va ser al llit que vaig decidir quin seria el meu últim text al Fotolog. Vaig triar mentalment la foto que hi aniria bé, no tant pel monument que sempre he somiat visitar, sinó pel seu ús. Un mausoleu com a última fotografia perquè el Fotolg s’ha convertit en un cementiri i jo havia de contribuir-hi amb la tomba més bonica que s’ha construït mai.

Fa temps que penso que ningú no el segueix, i de vegades m’importa una merda, però a dies penso que em faria il·lusió tenir algun comentari de tant en tant. És per això que el Reflexionem-hi no mor. No renunciaré a escriure a la xarxa. Aquí deixo un format, aquest bonic verd de fons que tant m’agrada i que no es troba enlloc més, la facilitat de saber qui ha renovat, la propaganda que s’obre sola cada cop. M’emporto recomanacions de pel·lícules, crítiques a la societat, comentaris de notícies, vivències i paranoies en general cap a un bloc on tothom hi pugui escriure.

Així que, estimats lectors meus durant gairebé dos anys, si teniu ganes de llegir més meu, a partir d’ara busqueu-me a:

http://reflexionem–hi.blogspot.com/

i escriviu qualsevol tonteria que se us acudeixi, totes seran benvingudes, animeu aquesta pobra escriptora* a seguir escrivint! GRÀCIES!

I fotologuers del món, seguiré aquí fins que em treguin, així que ja us aniré fent comentaris…!

———-
*persona que escriu

27 de desembre de 2009

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “És quan dormo que hi veig clar

  1. Taterp el 20/04/2010

    Gràcie Marieta!

    Ara t’escric al blogspot pq no sé si mires mai això…

    Sandra
    Taterp el 06/01/2010

    ei!!!

    Llàstima que no tingui diners perquè sinó ara mateix buscava un vol, ejejje!

    Com va l’any nou? I els Reis??

    Un petonàs!!!!

    Sanmdra
    Calanuria el 31/12/2009

    tu també ens abandones??????

    caram sí que n’ha fet de mal el senyor facebook!

    snif, snif!!!

    ei, quan pugui em llegeixo el text que m’has recomanat al fotolog!

    PASSA UNA MOLT BONA ENTRADA A AQUEST ANY 10!!
    Taterp el 28/12/2009

    Marieta!!!!!

    Jo també somio en visitar aquest mausoleu, però el Jordi no m’hi vol portar :(. Hi haurem d’anar tu i jo soles!!!

    Et seguiré al blogspot, si hi penso! Un petonàs enorme!!!

    Sandra

Deixa un comentari

