No sé pas per què aquest anunci magrada tant:
fa temps que volia fer-ne un fotolog, i com que les idees fotologueres es van acumulant, una darrere l’altra, com els pals dels remuntadors que ningú no fa anar (és que amb aquesta calor s’enyora una mica la neu, oi?), ara toca parlar d’un altre tema que fa temps que em ronda: la nova campanya del PSC.
Segur que n’heu vist les banderoles, són aquelles vermelles amb la cara dibuixada en blanc i negre de Berlusconi, de Bush o d’Aznar (a cenar, que deia el meu germà). Doncs bé, jo com a bona conductora sempre havia vist les banderoles de reüll, i sols arribava a llegir allò de Ells ens han posat en aquesta crisi o alguna cosa semblant, que diuen, i, no vaig fer cas del meu professor de cinema de la universitat, que no es cansava mai de dir que els bons, excepte Batman i El Zorro, van de blanc, i els dolents de negre. Seguint aquest exemple era d’esperar que la banderola vermella fos socialista, la blava del PP i la verda dels Verds, que després espero que es facin tota la roba reciclant aquestes banderoles, i les cortines de la dutxa, i la funda pel sofà del jardí, i que el que sobri se l’empassin amb una llesca de pa amb tomàquet, que passa millor. Espereu, que em desvio del tema. Deia, que pensava que qui ens havia posat en aquesta crisi devien ser els socialistes, i que per tant la campanya era de qualsevol altre partit, i fins i tot el primer cop que vaig veure el Berlusconi em vaig plantejar si no aniria jo errada i resultava que a Itàlia hi havia govern vermell.
Doncs no, lanunci és del PSC i en Berlusconi és tan conservador com aparentment, vida privada a part, semblava. I llavors per què em devia jo confondre??? Qui ens ha ficat en aquesta crisi?? Ai, no sé, no governaven els socialistes quan vam començar, el poble, a parlar de crisi? No era el govern vermell qui a l’inici evitava usar la paraula prohibida (crisi) per parlar de la nostra situació econòmica??? Flipo.
I bé, el que em sembla més greu no és que no reconeguin que la cosa va començar a anar malament quan ells eren al govern, sinó que a sobre vulguin tirar la culpa als altres. Perquè tothom que hagi estudiat una mica d’història sabrà que el sistema capitalista ja ho té, això de fer pujades i baixades, que el crack del 29 no va ser res més que una crisi com la nostra. Que tothom sap que l’economia, i sobre tot si el problema no és exclusiu de l’estat en el que vivim (de moment), està per sobre de polítics i polítiques (i no em refereixo a les senyores). Que tothom sap, o hauria de saber que ningú és culpable de la nostra situació econòmica… però sí de les mesures que s’han pres des que vivim en aquesta situació, i que si hi ha hagut mesures mal mesurades no és pas a causa de l’Aznar (que altres coses va fer malament, l’homenet del bigotet).
el 20 May 2009
Aranel_eowyn el 20/05/2009
Stereo Lies, We need a change
Always the same, its boring
this is always dark
ItŽs boring
ItŽs time to change
We need a change
I think like you
money give, money do
what are you doing?
follow me and IŽll follow you
follow me, follow you
hey, I like my horse
IŽm just like everybody else
thatŽs just the problem
I had enough
I ask you a better place, better, better place
why the pain
you understand?
look what youŽve done
well I havenŽt done at all yet
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
M’obsessiona, la lletra, la música, les imatges, la idea…! Sant You Tube i el Bon Internet diuen que no sóc l’única
Taterp el 20/05/2009
Un i altres, unacolla de pàmfils. Ara, jo no sé si sabria fer-ho millor o pitjor! Jjajajjaja.
Bon text, m’ha agradat!
Salut companya!
Sandra