Que el millor de la tele són els anuncis és una cosa que sé ja fa anys.
Hi ha anuncis elegants, originals, divertits, però també n’hi ha que de tan acadèmics, de tant de fer un anunci com se suposa que ha de ser un anunci acaba fent reaccionar l’espectador de la manera menys desitjable. És el cas, per exemple, d’aquell del supermercat: comença com molts, música alegre (“es mejor si lo que tiene que pasar me pasa contigo”), imatges de la vida quotidiana i feliç dels actors i després, quan l’anunci està a punt de convèncer-te, el toc de gràcia final, preparat pel publicista per encaixar tots els tòpics: El teu supermercat et fa feliç?
NO! EL MEU SUPERMERCAT NO EM FA FELIÇ (òbviament), però és que no vull que el meu supermercat em faci feliç. Només faltaria! El proper dia que em trobi algú pel carrer i em pregunti què tal estic no li diré que sóc feliç gràcies al meu supermercat… ni que no sóc feliç per culpa del meu supermercat! Jo el que espero del meu supermercat és que tingui bons preus i cap producte caducat. Només demano això.
el 15 octubre 2008
Stel_ada el 16/10/2008
Un cacaolat calent amb poc color de cacaolat, de totes maneres xD
I ja li poden dir “chocolat”, que la nostra és molt més consistent!
Avui he agafat el tren a Passeig de Gràcia i a l’altra andana hi havia en Piñol i un dels guitarres de Lax. Goita quina gràcia! Llàstima que el vostre odiat Salva no hi fos tb!!
Suprimir_as el 15/10/2008
anarkistaaaaaaaaaaaaaaaaaaa revolucionariaaaa
xDDDDDDDDDDDD
tienes mucha razón!!! ahora si k es un flog de reflexionem-hi
muaa
Nurietus el 15/10/2008
Jajaja, tens raó amb l’anunci! Jo avui he anat al súper i no considero pas que sigui meu.. bàsicament perquè vaig canviant de súper i vaig a aquell que és més barat o em vé de pas,jajajaja.
Doncs sí, d’hotel si està de conya!
Moskatec el 15/10/2008
Ets una rebel.