Esperit olímpic (res a veure amb la bicicleta)

Esperit olímpic (res a veure amb la bicicleta) - La meva proposta: que els Jocs durin un mes, i en aquest mes es facin les competicions de [b]tots[/b] els esportistes. No dic que nedi en Phelps amb un noi sense cames al carril del costat, sinó que a les deu hi hagi la cursa d’un i a les 12 la cursa de l’altre. - Fotolog

La meva proposta: que els Jocs durin un mes, i en aquest mes es facin les competicions de tots els esportistes. No dic que nedi en Phelps amb un noi sense cames al carril del costat, sinó que a les deu hi hagi la cursa d’’un i a les 12 la cursa de l’’altre.

el 20 septiembre 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Esperit olímpic (res a veure amb la bicicleta)

  1. Stel_ada el 22/09/2008

    no ho entenc… o_O

    ja havies escrit a la nova actualització de la Sandra (que encara hi sobra espai!) i dp m’escrius a mi dient que no hi pots escriure pk jo l’he ocupat tota!!! Això era la d’abans… xD
    Taterp el 22/09/2008

    Estàs picada amb mi pq un bon dia et vaig dir pixapina o només m’ho sembla!?!?! Jejejjeje. Joooooo, jo no volia que t’ho prenguessis així…

    Un petonet!!!!!!!

    Sandra
    Stel_ada el 21/09/2008

    ja m’imagino el teu pare i tu “discutint” amb el telèfon a la mà xD

    De res! tot sigui perquè les pixapines pugueu tastar productes nascuts de la terra! hihihi

    PS: Compte amb el bitxo, que picaaa!
    Anychance el 21/09/2008

    Ei envejosa! Sàpigues que jo també t’envejo a tu, per exemple pel teu número de dies de vacances realitzades 🙂
    En addició a la teva proposta, jo faria que s’incloguéssin (a part del monopatí) la botifarra, els castellers i la baixada de plàstics per les pistes d’ski. Seria divertidíssim. En serio.
    Salut noieta!
    Calanuria el 21/09/2008

    per cert!!! què tal es concert d’anit?
    Calanuria el 21/09/2008

    un altre vot a favor! bona idea miss miret!
    Suprimir_as el 20/09/2008

    eso pensaba yo el otro dia!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

