Una llei millor”

“Una llei millor” - Fa pocs mesos tothom s’escandalitzava i deia que això eren infanticidis. Ara, el comitè de bioètica diu que l’avortament hauria de ser lliure fins a les [b]24[/b] setmanes. [b]VUITENA SETMANA DE GESTACIÓ[/b] (Dos mesos i mig, 60 dies) Han acabat els 60 dies més importants de la meva vida: el desenvolupament de tots els meus òrgans. D’ara endavant tan sols creixeré i perfeccionaré les meves funcions. Ja medeixo tres centímetres i peso tres grams. Sóc ja una dona/home complet/a. [b]NOVENA I DESENA SETMANA[/b] Ja tots els meus òrgans funcionen: músculs i nervis ja van sincronitzats. Moc els bracets i les cames, fins i tot puc xuclar-me el dit. Faig tombarelles i nedo dins el líquid amniòtic. Puc agafar un cabell. Si em punxen també puc sentir el dolor. Sento sorolls i els recordo. -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- El Dr. Bernard Nathanson, després de 75000 avortaments va veure el cor d’un fetus al monitor i es va començar a plantejar per primer cop “què era el que estàvem fent veritablement a la clínica” [Wikipèdia] -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Ho havia de fer. Sort que sé que em seguireu estimant! - Fotolog

Fa pocs mesos tothom s’’escandalitzava i deia que això eren infanticidis. Ara, el comitè de bioètica diu que l’’avortament hauria de ser lliure fins a les 24 setmanes.

VUITENA SETMANA DE GESTACIÓ
(Dos mesos i mig, 60 dies)

Han acabat els 60 dies més importants de la meva vida: el desenvolupament de tots els meus òrgans.
D’’ara endavant tan sols creixeré i perfeccionaré les meves funcions.
Ja medeixo tres centímetres i peso tres grams.
Sóc ja una dona/home complet/a.

NOVENA I DESENA SETMANA

Ja tots els meus òrgans funcionen: músculs i nervis ja van sincronitzats.
Moc els bracets i les cames, fins i tot puc xuclar-me el dit.
Faig tombarelles i nedo dins el líquid amniòtic.
Puc agafar un cabell.
Si em punxen també puc sentir el dolor.
Sento sorolls i els recordo.

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

El Dr. Bernard Nathanson, després de 75000 avortaments va veure el cor d’’un fetus al monitor i es va començar a plantejar per primer cop “què era el que estàvem fent veritablement a la clínica” [Wikipèdia]

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Ho havia de fer. Sort que sé que em seguireu estimant!

el 18 septiembre 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Una llei millor”

  1. Aranel_alba el 19/09/2008

    M’agraden les teves reflexions!

    Crec que en tot hi ha espai per obrir-se a noves interpretacions, si més no, compartir-hi les diverses opinions… que el personal és molt divers i el món és molt global i la vida molt complicada… bonica però! Oh i tant!!

    ja he actualitzat el blog, l’estiu és temps de desconnectar!!

    Tot esperant les dansetes….
    Calanuria el 18/09/2008

    mentre la Pilar deu estar plorant pels racons….

    el meu germà tb em va dir que això de posar-hi el cartell era molt meu, jajajaj……jo vaig pensar-hi i sí, m’agraden els cartells…M’AGRADEN!!!!! (ja t’ho pots ben creure que és obra meva, ais si n’Andy Warhol aixequés el cap!!! 😛
    Stel_ada el 18/09/2008

    Sí, dona. Fins podem discutir tant com vulguis, que no passarà res! xD

    Ara, això del browni m’ha dolgut, MOLT!

    😥

    Vaig a plorar pels racons…
    Taterp el 18/09/2008

    No l’he vista, però la volia veure… algun dia serà! Vaig molt malament de cine últimament, molt, però molt!!!

    Per un moment, només llegir i sense mirar la foto mentre es descarregava m’he pensat que t’havies begut l’enteniment, no entenia res! Espero que tot tingui a veure amb la pel·lícula… ejejej. Petonets i SALUT!

    Sandra
    Calanuria el 18/09/2008

    ostres “Juno” em va agradar!! sobretot em va encantar l’actriu que fa de protagonista! (la vaig mirar en V.O. i la noia interpretava el seu paper a la perfecció!

    em sembla recordar que va guanyar un Òscar al millor guió.

    vaja, Molt recomanable!!!

Deixa un comentari

