Desproporcions a la plaça de Colón

Desproporcions a la plaça de Colón - Jo ja l’havia vist així que aquest cop no em vaig espantar. Però mentre me la mirava, tan grossa que van haver de necessitar diferents retalls de tela per fer-la, pensava com desendreçant una micona aquells retalls en sortiria la nostra senyera. I això no per res, sinó perquè a casa meva sempre m’han explicat que l’origen de la bandera espanyola es troba en la nostra, que no sé pas quin rei va decidir reduir les barres. Diu el web de la presidència del govern que "La Bandera de España está formada por tres franjas horizontales, roja, amarilla y roja, siendo la amarilla de doble anchura que cada una de las rojas", según establece el artículo 4.1 de la Constitución Española de 1978. En canvi en aquesta jo vaig comptar tres retalls vermells per banda i cinc retalls grocs (i no sis). I la Pilar avui m’ha ajudat a veure que tot deu ser una mena de mania, com qui s’opera els pits perquè té complex d'inferioritat. Serà tot complex de manca d’unitat? Una cosa queda clara: és una mala copia. - Fotolog

Jo ja l’’havia vist així que aquest cop no em vaig espantar. Però mentre me la mirava, tan grossa que van haver de necessitar diferents retalls de tela per fer-la, pensava com desendreçant una micona aquells retalls en sortiria la nostra senyera.

I això no per res, sinó perquè a casa meva sempre m’’han explicat que l’’origen de la bandera espanyola es troba en la nostra, que no sé pas quin rei va decidir reduir les barres.

Diu el web de la presidència del govern que “La Bandera de España está formada por tres franjas horizontales, roja, amarilla y roja, siendo la amarilla de doble anchura que cada una de las rojas”, según establece el artículo 4.1 de la Constitución Española de 1978. En canvi en aquesta jo vaig comptar tres retalls vermells per banda i cinc retalls grocs (i no sis).

I la Pilar avui m’’ha ajudat a veure que tot això de la mida deu ser una mena de mania, com qui s’’opera els pits perquè té complex d’inferioritat. Serà tot complex de manca d’’unitat? Una cosa queda clara: és una mala copia.

el 09 junio 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Desproporcions a la plaça de Colón

  1. Calanuria el 10/06/2008

    CONSUMISTA!
    Stel_ada el 10/06/2008

    hem d’ampliar el grup, o morirà!
    però les noves incorporacions ens eclipsaran, així que crema solar i ulleres de sol a punt! 😛

    el 21 podem provar de morir a l’intent i fer platja+Pets a Arenys+ Clap (+ esmorzar, ja de pas), millor serà decidir sobre la marxa!

    Això, quan tornem als 4 gats?!
    Stel_ada el 09/06/2008

    subscric que la necessiten tenir ben grossa per compensar la poca credibilitat que té Espanya com a pàtria comuna per a tot els que ens hi volen fer encabir

    ni que ocupés tot un camp de futbol ens convencerien
    Calanuria el 09/06/2008

    és que la meva càmera té un objectiu que fa que surti panxa a les persones!!!
    Suprimir_as el 09/06/2008

    ahora pienso….ordenació?? tmb puede estar mal no?

    xDDD
    Suprimir_as el 09/06/2008

    VISCA CATALUNYA!!
    Suprimir_as el 09/06/2008

    jajajaja upsss perdon por la falta,…esk estaba pensando en castellano…ahora lo h visto..sorry k tensión!!

    jijiji

    wapa k?? k hacemos?? kedaremos? xD

    petoneeeeetsss contabilitat??? xDDD madre mia!!

Deixa un comentari

