Aquí i a Hawaii

Aquí i a Hawaii - Des de que tinc fotolog que vull parlar d’icat fm. Però tinc por, i em sembla que aquesta por és justificada, d’acabar creant una cursilada. <BR> <BR>Sovint m’emociono anant i venint en cotxe amb alguna cançó que posen. N’hi ha mil, però sobretot n’hi ha dues que he descobert gràcies al Delicatessen, i que no puc evitar lloar. Darrera s’hi amaguen dos grans artistes. <BR> <BR>La primera és la versió de Laura del Roger Mas. <BR>L’altra és Nantes, del grup Beirut. <BR> <BR>En Roger, ja el tindreu més sentit, però us recomano que entreu a la pàgina <A HREF="http://www.beirutband.com/" TARGET=_top>http://www.beirutband.com/</A> <BR>i aneu sentint les cançons dels Beirut. [b]Si no en teniu ganes[/b], almenys mireu aquest vídeo <A HREF="http://es.youtube.com/watch?v=jc3ZAs17uAg&eurl=http" TARGET=_top>http://es.youtube.com/watch?v=jc3ZAs17uAg&eurl=http</A>://blogs.ccrtvi.com/albertpuig.php?query=beirut+nantes&amount=0&blogid=44 <BR>no se sent molt bé, però a mi m’agrada com l’han fet, la gent de les taules posa una cara... <BR> - Fotolog

Des que tinc fotolog que vull parlar d’’icat fm. Però tinc por, i em sembla que aquesta por és justificada, d’’acabar creant una cursilada.

Sovint m’’emociono anant i venint en cotxe amb alguna cançó que posen. N’’hi ha mil, però sobre tot n’’hi ha dues que he descobert gràcies al Delicatessen, i que no puc evitar lloar. Darrera s’’hi amaguen dos grans artistes.

La primera és la versió de Laura del Roger Mas.
L’’altra és Nantes, del grup Beirut.

En Roger, ja el tindreu més sentit, però us recomano que entreu a la pàgina i aneu sentint les cançons dels Beirut. Si no en teniu ganes, almenys mireu aquest vídeo, no se sent molt bé, però a mi m’agrada com l’’han fet, la gent de les taules posa una cara…

el 20 mayo 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Aquí i a Hawaii

  1. Moskatec el 22/05/2008

    Mossa, va anar bé el teatre?
    Calanuria el 22/05/2008

    PRESSIONO PER VEURE ELS REGAAAAAAAAAAAALS!!!!!
    Stel_ada el 21/05/2008

    oh, era avui!
    i com ha anat l’estrena!?

    (quina gent, mira que no voler la nostra súper obra…!
    ja no ho puc posar al currículum, catxis! xD)
    Albukia el 21/05/2008

    Feliciteu a la marieta! És una professora de teatre esplèndida!

    I m’ha convidat a dinar, hehe!

    Penjaràs fotos dels regals que t’han fet? Vinga, feu pressió!
    Calanuria el 21/05/2008

    Per cert el títol q has posat m’ha fet recordar l’últim concert d’Antònia Font que vam anar…. on convertir “Pequin no és Shangai” en “Berlin no és Hawaaaai” (la gent del nostre voltant….com n’estava de contenta!
    Calanuria el 21/05/2008

    …el Roger Mas el tinc una mica atravessat…..mai m’ha acabat de fer el pes….i aquests Beirut q dius…els hauré d’investigar!
    Stel_ada el 20/05/2008

    Promod és una temptació massa gran!

    Però si un dels dos texans que dius que tens són els que duies divendres, aquells desgastats i plens de forats que et poses perquè la gent no et digui que ets de la zona alta de Barcelona però que en realitat estan en aquest mal estat perquè pobre Maria no en té pas cap altres (tanco la coma d’incís), aleshores és comprensible que hagis fet cap a la Promo i t’hagis deixat enredar pel bé de Déu de peces que hi tenen.

    Jo tambés escolto molt l’Icat anant i en tornant de classes 🙂
    Suprimir_as el 20/05/2008

    que obra que obra que obra??????? eh?? eh??? eh???’

    xDDDDDDD

Deixa un comentari

