Ahir va ser Sant Jordi

Ahir va ser Sant Jordi - I arriba el gran dia, i la Pilar i jo ens posem d’acord i anem al seu poble a adquirir cent euros en llibres. Retencions a s’autopista, arribem a Cardedeu a les sis, i jo a les set he de marxar perquè a les vuit he quedat amb els meus pares per anar a les nou al Tívoli (i ara ja són deu). <BR> <BR>Entrem a la llibreria, sort que és petita. No tenen ni el Caçador de paraules, ni 1984, ni cap llibre pel meu nebot. És igual, alguna cosa bona tindran. Comencem a mirar, i anem fent pila. <BR> <BR>Em quedo l’únic llibre de llengua que tenen. Molt bàsic, diu la dona. Ja m’està bé. Un Hamlet, que sempre he volgut tenir. Un Monzó que s’ajusta al preu. Un llibre en prosa del Casasses (quina por). Un exemplar ben editat de La piedra lunar, que no el tenia. I l’Espinàs parlant del seu ofici, que quan jo tenia edat de voler ser astronauta o “senyoreta” deia que volia que fos el meu. <BR> <BR>I sortim i la Pili riu del “subidón” que m’ha agafat. I després del “subidón” de veure El llac dels cignes llegeixo durant una hora el llibre que era tan bàsic i descobreixo que una de cada tres paraules que dic és un barbarisme. Bona compra! <BR> - Fotolog

I arriba el gran dia, i la Pilar i jo ens posem d’’acord i anem al seu poble a adquirir cent euros en llibres. Retencions a s’’autopista, arribem a Cardedeu a les sis, i jo a les set he de marxar perquè a les vuit he quedat amb els meus pares per anar a les nou al Tívoli (i ara ja són deu).

Entrem a la llibreria, sort que és petita. No tenen ni el Caçador de paraules, ni 1984, ni cap llibre pel meu nebot. És igual, alguna cosa bona tindran. Comencem a mirar, i anem fent pila.

Em quedo l’’únic llibre de llengua que tenen. Molt bàsic, diu la dona. Ja m’’està bé. Un Hamlet, que sempre he volgut tenir. Un Monzó que s’’ajusta al preu. Un llibre en prosa del Casasses (quina por). Un exemplar ben editat de La piedra lunar, que no el tenia. I l’’Espinàs parlant del seu ofici, que quan jo tenia edat de voler ser astronauta o “senyoreta” deia que volia que fos el meu.

I sortim i la Pili riu del “subidón” que m’’ha agafat. I després del “subidón” de veure El llac dels cignes llegeixo durant una hora el llibre que era tan bàsic i descobreixo que una de cada tres paraules que dic és un barbarisme. Bona compra!

el 17 mayo 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Ahir va ser Sant Jordi

  1. Stel_ada el 18/05/2008

    deixem-ho amb què el Vendrell ens queda una mica lluny…! xD
    Stel_ada el 17/05/2008

    hahaha Va ser una expedició llibretera una mica accelerada, però m’agrada veure que vas quedar contenta amb les adquisicions! 😉

    Aleshores cap problema per arribar a l’hora al teatre, oi?

    Amb la Núria hem promogut un divendres tradicional a la plaça del monarca, cal que ens posem espardenyes de vetes? 😛

    Nur! Hi posa Esquellots Florals 07 perquè és el llibret amb els textos guanyadors de l’any passat. El regalaven a la nostra parada amb la compra de roses. L’any que ve hi haurà el d’aquesta edició, amb el conte de la Maria 😛
    Calanuria el 17/05/2008

    PD. per cert, a la fotografia veig q hi posa Esquellots Florals 07……no està una mica desfassat això???
    Calanuria el 17/05/2008

    Ei tros de bàrbaraaaaa!!! així m’agrada……ampliant sa biblioteca!

    doncs sí, un dels trànguls que ha de passar (a banda de ser l’únic mascle del grup) és sentir-se anomenar Àlax! jajajja….el més bo és que ara li diem així ja sense voler i ni ell s’immuta!!! (ell ni nosaltres!) jajajajaj
    Moskatec el 17/05/2008

    Tinc un dubte? Bona adquisició!

Deixa un comentari

