Soroll

Soroll - Ai mare, ai pare, camiseta vull <BR>curteta, llargueta, que m’arribe al cul <BR> <BR> <BR>La primavera la sang altera. Divendres em vaig llevar amb unes ànsies irrefrenables d’organitzar la roba, posar més a mà el que és d’estiu i ben al fons els jerseis de llana, tot això a les 7 del matí. Llavors em vaig adonar que em calien unes sabates, perquè tot allò no anava bé amb les que ara duc, i encara potser no fa temps d’anar amb espardenyes. <BR> <BR>Així que sortint de joieria vaig anar cap al centre a vera què em comprava. Això fa uns anys no ho hauria fet, però és dur passar d’un dia per l’altre de sou de cangur a sou de consorciera. Vaig tornar a casa amb una bossa...però no hi contenia sabates, sinó una samarreta. Més mona... LA NECESSITAVA. Ho enteneu, oi? Estic obrint les portes a un consumisme desenfrenat. <BR> <BR>I no només això, sinó que a més a més, últimament la publicitat m’afecta més que abans. M’ha passat sovint que he pensat de comprar alguna cosa que anuncien, però estareu amb mi que hi ha casos paranormals, com el que ara us explicaré. Hi ha un anunci que passen per Barcelona TV, que dura uns 5 minuts i que veig sovint perquè amb ma mare mirem series de l’any catapún que ara passen per aquest canal. L’anunci és d’una plataforma que vibra, i hi pots posar tot el cos, una cama, es cul... no sabeu la de beneficis que té, va bé pel mal d’esquena, per aprimar-se, ho fa tot. Doncs l’últim cop vaig tenir un flash. I si me’l comprava? No patiu, jo vaig ser la primera a sorprendre’m. Ara apago la veu. [i]Criden fort...[/i] <BR> - Fotolog

Ai mare, ai pare, camiseta vull
curteta, llargueta, que m’arribe al cul

La primavera la sang altera. Divendres em vaig llevar amb unes ànsies irrefrenables d’’organitzar la roba, posar més a mà el que és d’’estiu i ben al fons els jerseis de llana, tot això a les 7 del matí. Llavors em vaig adonar que em calien unes sabates, perquè tot allò no anava bé amb les que ara duc, i encara potser no fa temps d’’anar amb espardenyes.

Així que sortint de joieria vaig anar cap al centre a vera què em comprava. Això fa uns anys no ho hauria fet, però és dur passar d’’un dia per l’’altre de sou de cangur a sou de consorciera. Vaig tornar a casa amb una bossa…però no hi contenia sabates, sinó una samarreta. Més mona… LA NECESSITAVA. Ho enteneu, oi? Estic obrint les portes a un consumisme desenfrenat.

I no només això, sinó que a més a més, últimament la publicitat m’’afecta més que abans. M’’ha passat sovint que he pensat de comprar alguna cosa que anuncien, però estareu amb mi que hi ha casos paranormals, com el que ara us explicaré. Hi ha un anunci que passen per Barcelona TV, que dura uns 5 minuts i que veig sovint perquè amb ma mare mirem series de l’’any catapún que ara passen per aquest canal. L’’anunci és d’una plataforma que vibra, i hi pots posar tot el cos, una cama, es cul… no sabeu la de beneficis que té, va bé pel mal d’’esquena, per aprimar-se, ho fa tot. Doncs l’’últim cop vaig tenir un flash. I si me’’l comprava? No patiu, jo vaig ser la primera a sorprendre’’m. Ara apago la veu. Criden fort…

el 27 April 2008

Anuncis

1 comentari

Filed under Uncategorized

One response to “Soroll

  1. Stel_ada el 27/04/2008

    Bona!

    La relació cançó-tema del text 😛

    Quantes actualitzacions pendents et queden? Jo m’hi posaré un altre dia, que no estic pas massa inspirada avui!

Deixa un comentari

